مکالمه زبان انگلیسی را بصورت آنلاین تمرین کنید
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آیا می‌خواهید مکالمه زبان انگلیسی را با یک فرد بومی تمرین کنید؟ فقط کافیست آنلاین شوید! تمرین مکالمه می‌تواند به روان بودن کلام شما و اعتماد به نفس بیشترتان در حین تجربه واقعی استفاده از کلمات و دستور زبان انگلیسی یاد گرفته شده، کمک کند. این یک مرحله مهم در روند یادگیری است! ممکن است بگویید: "اما من کسی را ندارم که با او تمرین کنم!" بهتر است بدانید هزاران نفر وجود دارند که می‌توانند با شما در تمرین مکالمه زبان انگلیسی همراه شوند و همه آنها در اینترنت در دسترس شما هستند. در اینجا و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی چند وبسایت عالی معرفی می‌شود که می‌توانید شریک مکالمه خود را در آنها پیدا کنید:

ویدئوگیم در زبان انگلیسی و ویدئوچت

برای استفاده از این سایت رایگان، فقط باید بازی انتخابی خود را بخرید. آیا هرگز بازی‌های ویدیویی را روی رایانه شخصی خود یا پلی‌استیشن بازی کرده‌اید؟ فکرش را بکنید، شما در این سایت چندین شریک انگلیسی زبان دارید! این روزها خیلی از بازی‌ها دارای گپ صوتی داخلی هستند که می‌توانید با استفاده از هِدسِت و میکروفون با دیگربازیکنان صحبت کنید. از پیوستن به این مکالمات نترسید. در حقیقت، گپِ بازی‌های ویدیویی راحت‌تر از مکالمات زبان انگلیسی دنیای واقعی است چون طرف مکالمه  شما را نمی‌شناسد. پس با خیال راحت می‌توانید آزادانه و بدون ترس از اشتباهات خود مکالمه زبان انگلیسی کنید. ممکن است شما در اینجا گرامر کاملی را یاد نگیرید، اما می‌توانید صحبت بومی زبانان و زبان انگلیسی را بطور طبیعی بشنوید. بعضی از گیمرهای خیلی عالی وجود دارند که دوست دارند در چت کردن به شما کمک کنند و مسلما از بازی کردن با آنها لذت خواهید برد.

فلوئنت این فورِم

این یک وبسایت مفید با نکات و راهنمایی‌های فراوان برای زبان‌آموزان و بهترین قسمت آن، انجمن/ فورِم است. با مراجعه به این انجمن تبادل زبان انگلیسی ، افراد زیادی را پیدا خواهید کرد که دوست دارند با یک دوست جدید صحبت کنند. در این سایت، شما می‌توانید شخصی مثل خودتان پیدا کنید که در حال یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است، یا با یک فرد انگلیسی زبان بومی آشنا شوید که دوست دارد زبان مادری شما را یاد بگیرد.

کانورسیشن اِکس‌چنج

قبل از دوران اینترنت، مردم "دوستان مکاتبه‌ای" داشتند که چون دور از هم بودند، فقط با نوشتن نامه به یکدیگر می‌توانستند با هم ارتباط برقرار کنند. این وبسایت به شما امکان می‌دهد که به وسیله ایمیل شخصی‌تان، به زبان انگلیسی مکاتبه کنید.حتی بهتر از این، کانورسیشن اِکس‌چنج به شما کمک می‌کند افرادی را پیدا کنید که خواهان چت صوتی هستند یا حتی با انگلیسی‌زبان‌های بومی آشنا شوید.

گُو‌اِسپیکی زبان انگلیسی

اگر نمی‌خواهید برنامه خاصی را برای گفتگوی صوتی و تصویری بارگیری یا نصب کنید، می‌توانید در این سایت ثبت نام کنید. گُو‌اِسپیکی، دارای یک گپ ویدیویی داخلی در خود وبسایت است که باعث می‌شود بتوانید بدون ترک مرورگر خود، افراد خواهان مکالمه زبان انگلیسی را پیدا کرده و با آنها صحبت کنید. این وبسایت بر اساس علایق مشابه افراد را باهم جور می‌کند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که با شرکای مکالمه‌ای خود که در اینجا پیدا می‌کنید اشتراکات زیادی داشته باشید.با وجود هزاران عضو، این سایت گزینههای بسیار خوبی برای یافتن دوستان مکالمه‌ای دارد. شما می‌توانید شخصی را که در همان لحظه در دسترس است پیدا کنید، یا می‌توانید به انجمن جدید زبان انگلیسی این سایت که خیلی هم پر جنب‌و‌جوش است مراجعه کنید که بسیاری از زبان‌آموزان مثل خودتان در آنجا در جستجوی شخصی برای مکالمه زبان انگلیسی هستند. ممکن است این وبسایت به ظاهر کوچک باشد، اما آعضای آن صمیمی هستند و شما می‌توانید افراد را بر اساس نوع زبانی که  طالب یادگیری‌اش هستندجستجو کنید (و یا بر اساس سرگرمی‌ها و علایق خاص‌شان). اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید به سادگی به گپ اصلی بپیوندید و در آنجا افراد آنلاین را پیدا کنید و با آنها مکالمه کنید!

کافی‌اِسترپ زبان انگلیسی

این وبسایت مثل یک یک کافی‌شاپ، دارای فضایی بسیار دوستانه و شخصی است. کافی‌اِسترپ فقط حدود ۲۵۰۰ کاربر دارد، اما با یک روش تطبیق هوشمند، شرکای مکالمه‌ای زبان انگلیسی مناسبی برای‌تان پیدا می‌کند که از گفتگو با آنها لذت خواهید برد. با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir زمانی که شریک مکالمه خود را پیدا کردید، می‌توانید در مکالمات هدایت شونده‌ای که فقط هفت دقیقه طول می‌کشد شرکت کنید. بعد از گذشت هفت دقیقه، شریک دیگری پیدا خواهید کرد تا تمرین را با او ادامه بدهید. این بدان معنی است که می‌توانید تمرینات زیادی را در اینجا انجام دهید.به یاد داشته باشید وقتی در اینترنت هستید، هرگز تنها نیستید. از هر یک از این وبسایتها بازدید و افراد دیگری مثل خودتان را پیدا کنید، که می‌خواهند زبان یاد بگیرند و مکالمه‌های عالی داشته باشند.

 





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: